Magiczna cyfra 8

Dlaczego ósemka?

Magiczna ósemka to połączenie kilku metod i naszych doświadczeń z pracy z dziećmi. Pomysł na tego typu zajęcia wziął się z Integracji Sensorycznej, z Edukacji przez ruch, z Metody Weroniki Sherborne, Kinezjologii Edukacyjnej Dennisona. Zajęcia są świetnym pomysłem dla dzieci w wieku przedszkolnym, uczą rytmu, poprawnego kierunku pisania literek, uczą koncentracji, wchodzą w schemat zajęć szkolnych. Zajęcia zawsze przebiegają wg określonych zasad i schematu. Dzieci szybko się uczą tych zasad, nie są zaskakiwane nowymi rzeczami, mogą kontrolować i przewidywać, co będziemy robić. Wykorzystujemy sygnały dźwiękowe i muzykę, która zapowiada co się będzie działo. Ważnym elementem tych zajęć jest współpraca w grupie oraz efekt kończący zajęcia – zawsze na koniec pracy każdy odnosi sukces, zarówno edukacyjny jak i społeczny.

Jeśli Twoje dziecko ma problem z rozpoznawaniem kierunków, jeśli ma trudności w skupieniu się na wykonywanym zadaniu, jeśli nie lubi zmieniać aktywności, albo robi to zbyt często, wpada na przedmioty, potyka się, ma trudności w opanowaniu swoich emocji, lubi malować i bawić się - te zajęcia są dla niego. Dzieci bardzo lubią te zajęcia, różnią się od tych, które mają na co dzień w przedszkolu, szkole. Dzięki połączeniu ruchu, tańca, sztuki plastycznej, w dzieciach następuje naturalna ekspresja, towarzyszą nam pozytywne emocje, można się "wyżyć" w kontrolowany i akceptowany przez innych sposób. ​

Przewiń na górę